Wednesday, November 12, 2014

Selesai satu bab

0

   

     Alhamdulillah.....dah graduate dah pun. Rupa-rupanya orang yang bakal graduate dipanggil GRADUAND. Baru minggu lepas aku tahu. Mujur jugak aku pi majlis konvokesyen UPM yang ke-38. Belajar jugak benda baru.

     Minggu lepas ada majlis konvokesyen yang ke-38 di UPM dan aku adalah salah seorang graduan yang dijadualkan untuk ke pentas pada sessi ke-8 iaitu sessi yang terakhir sekali. Majlis berlangsung pada hari Selasa petang. Mujur jugak petang, kalau pagi boleh jadi kelam kabut rasanya. Anak-anak tak dapat ikut serta sebab tak ada penjaga waktu wife aku masuk ke dalam dewan. Wife aku adalah teman setia aku yang sentiasa memberikan sokongan tanpa syarat dan dia sudi untuk ambil cuti untuk menemani aku ke majlis tersebut. Terima kasih.....terima kasih bebanyak. Seronoknya dapat kongsi kegembiraan dengan orang yang sangat rapat dengan kita.

     Tak banyaklah gambar yang diambil. Sekadar kenang-kenangan sahaja. Dah la pakai coat, kemudian jubah pulak lagi. Ditambah dengan terik matahari tengahari. Memang sesungguhnya itu semua adalah resipi yang lengkap untuk spa yang efisien.

 Sebahagian dari rakan-rakan seperjuangan.

Shot nie memang aku suka. Sebab aku yang snap sendiri. Hehehehe

Happy faces

Partner in crime. Bagus mamat nie brilliant but simple.

Yang selebihnya gambar kami berdua la. Hehehehe..

Orang yang banyak bagi support

Banyak bagi dorongan

Yang banyak bagi bunga (kan dah dapat bunya sejambak) 

Posing jer la macam mana gaya pun

Terpaksa duduk sebab jubah berat. Sakit bahu 

Sakit-sakit pun, lambung jugak mortar board tuh. Hehehehe

Dapat la jugak gambar bersama-sama satu family. Kegembiraan dikongsi bersama-sama. Anak-anak yang memberikan kekuatan pada aku untuk terus maju. Moga jadi inspirasi dimasa hadapan nanti.

This is it. This is my wife, my ecstasy, my aspirin, my paracetamol, the strength and weakness of my success, the soul to my colorful life. Without you, this joy will just be an empty celebration. Thank you my dear for your unconditional support and love. 



   

No Response to "Selesai satu bab"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...