Sunday, September 25, 2011

A new level

4
Sibuk sungguh aku sejak lepas hari raya tahun nie. Macam-macam benda kena buat serentak sampai rasanya tak cukup 24jam sehari. Blog pun dah lama tak update padahal banyak jugak benda yang aku nak kongsi. Camera pun lama dah tak pegang. Kesian camera aku, mesti camera aku merajuk dengan aku.....tapi aku ada gambar baru.

nie la dia gambar terbaru aku.

Aku sambung master kat UPM. Jadi student seperti dahulu kala. Dah 2 minggu dah aku masuk kelas. At the same time, aku masih lagi berkerja kat Lotus. Titile aku kat UPM pulak, full time student. Memang teknikal betul. 

Hmm..tak boleh nak update banyak2. Nak kena cari material untuk journal aku nie. Karang kalau tak sempat siap kang, tak pasal2 ja plak. hehehehhe...

4 Response to A new level

Nura
September 26, 2011 at 3:57 PM

Tahniah Tajul...welkam to student life again..(ingat tak sapa nih?)

September 27, 2011 at 9:40 AM

terima kasih...ish, dah tua2 nie kurang ingat dah laa..siapa ekk..??

Huda
October 4, 2011 at 1:58 PM

ala.. nura yg school bahan tuu kot.. ingat x?

Nura
October 19, 2011 at 1:50 PM

yes...betul Huda...tak ingat lagi??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...