Friday, January 10, 2014

Selesai sudah pengajian master

0
     Alhamdulillah, baru sahaja selesai ambil exam 2 hari sudah. Itulah paper terakhir untuk pengajian master keseluruhannya. Secara rasminya, sudah tidak ada lagi kelas dan assignment selepas ini. Boleh kembali ke comfort zone seperti dalam tahun 2011. Alhamdulillah.

     Walaupun dah selesai semua kredit yang perlu dilengkapkan dalam program master nie, masih ada lagi sedikit modification untuk report final project. InsyaAllah, rasanya takdak masalah kot sebab supervisor pun tak banyak benda sangat yang dia komen kat report yang dah submit bebaru nie. Ada lebih kurang 10 hari lagi untuk final submission. Should be ok kot.

     Selepas sahaja selesai paper yang terakhir tuh, ingatkan nak rasa seronok tak terhingga. Tapi jangkaan awal tuh meleset sama sekali sebab tak rasa apa-apa plak bila dah submit paper last tuh. Rasa kosong pun ada. Asyik terpikir nak buat apa plak lepas nie. Kalau tak, memang kebiasaannya busy memanjang. Ataupun, mungkin rasa kosong disebabkan tak boleh nak jawab kot paper yang last tuh. Hahahah...apa-apa hal pun, janji master dah completed. Lepas nie dah takdak assignment dan kelas malam. Selepas nie, InsyaAllah akan ada option dalam kerjaya aku. Itu yang penting tuh. Hehehehe..
  
Selamat tinggal UPM.

     Alhamdulillah, bila rasa dah kurang tertekan nie...baru la rasa macam lapang sikit nak melayan anak-anak. Kalau tak rasa macam kelam-kabut sangat. Rasa macam tak boleh nak tolerate dengan perkara yang lambat. Tapi kali nie kepala dah rasional kembali sebab dah takdak pressure. Boleh la kalau nak melayan anak-anak punya masalah dengan tenang dan hikmah sekali. Hehehehe...Ehh...mengantuk dah nie.. Upload gambar je la..

Melayan anak-anak yang dah lama tak layan camera

Suka sangat main dalam khemeah

Khemah pun dah nak runtuh dah.

Semua abang-abang sayang kat Dhiya

Dah besar dah.


No Response to "Selesai sudah pengajian master"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...