Thursday, December 22, 2011

The beginning of study week

2
     Pejam celik, pejam celik..dah masuk minggu study week. Exam is just around the corner and in just a couple of weeks, it will be the end of semester I. Kejap ja rasanya. Dulu waktu mula-mula enroll master kat UPM, rasa macam jauh lagi nak habis semester. Hari nie pulak, rasa macam tak cukup masa pulak aku nak study. Hehehe..macam-macam.

     Kali nie punya study memang terasa kelainan yang ketara berbanding degree dulu. Kali nie aku rasa macam lebih fokus dan berisi. Kalau dulu, kepala aku banyak memikirkan hal desasiswa, sukan, kawan-kawan, awek dan macam-macam lagi, tapi sekarang semua tuh dah takdak dah dalam kepala aku. Rasa mudah untuk faham dan ringan tulang untuk buat assigment. Alhamdulillah, semoga semuanya dikira sebagai ibadat aku agar tidak sia-sia macam tuh sahaja.

     Malam nie dok study Manufacturing Operations Management. Kelas nie memang banyak sikit calculation tapi calculation yang simple-simple ja. Cuma lagi kena tahu konsep pengiraan. Yang lain tuh cuma tambah, tolak, bahagi dan darab sahaja. Insya Allah , boleh buat. So, back to my study desk again...

2 Response to The beginning of study week

Anonymous
December 25, 2011 at 8:27 AM

TerBaek...!! selamat maju jaya jul..... ~ ayat sekolah utk budak sekolah.. hihhihi..

December 27, 2011 at 12:08 AM

thanx ghazi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...