Sunday, October 30, 2011

Kalau dah memang kecik

0
Lama sungguh aku tak pegang camera aku. Rindu pulak rasanya. Asyik dok tengok gambar orang lain ja dok update kat facebook. Gambar lawa-lawa pulak tuh. Ntah bila la nak active balik nie. Dok teringat nak pi buat street photography ja, tapi tu la, bila kepala dok serabut dengan assignment, camera nie kira dah tak pikir langsung. The last in the list.

Kesian kat Husaini. Kalau sebelum nie, aku banyak amik gambar anak-anak aku tapi kali nie aku tak berapa nak sempat. Padahal, gambar baby akan jadi gambar yang sangat cantik kalau kena gayanya. Secara teori, aku dah pun memikirkan 2, 3 shot yang aku rasa ada potensi. Husaini sebagai model utama la, tapi tu la kan...memanjang ja tak sempat, takdak mood, sibuk etc. Kesian Husaini takdak gambar.

Nie ada satu gambar Husaini dan Hafiz. Aku tak sempat nak amik camera aku, so pakai snapped dengan handphone ja. Kesian Husaini, dah la abah tak sempat tangkap gambar dia..kena buli pulak dengan abang Hafiz. Heheheh..macam-macam.


No Response to "Kalau dah memang kecik"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...