Thursday, May 3, 2012

Factory Visit

0
     Hari nie satu hari tak masuk opis. Sebabnya, aku follow satu group nie pegi buat factory visit kat Xiaoshan, Hangzhou. Ingatkan dekat ja, rupa-rupanya 3 jam lebih jugak la naik highway. Tapi takpa, start ja van company jalan....aku pun ambik position untuk tidur dengan amannya...hehehehe..Kalau aku berjaga pun, buat lemah jantung aku ja. Kat sini orang bawak kereta macam pelesit pun ada. Daripada aku dok layan adrenalin aku, baik aku layan mimpi aku..lagi best.

     Tak banyak gambar yang aku amik dari dalam kilang. Ada pun, gambar-gambar teknikal yang aku rasa significant untuk buat improvement. Daripada trip kali nie, aku dapat tahu banyak menda tentang politik negara komunis nie. Aku rasa sangat kagum dengan mainan politik komunis nie dan aku sungguh tak sangka akan tipu muslihat yang depa nie buat dalam negara depa. Anyway, malas nak cerita pasal tuh lagi. Nanti lah dulu bila ada masa.

Gambar dalam kilang. Operator semuanya pi makan tengahari.. 

     Balik tuh, kami singgah di Lapangan Terbang Hangzhou untuk makan tengahari. MasyaAllah, memang tiba-tiba teringat nak balik ke Malaysia. Mau ja rasanya aku hulurkan passport aku kat kaunter tiket tuh,  lepas tuh amik flight balik Malaysia. Aduyai......nyesal pulak ikut trip ke Hangzhou nie. Kan dah teringat nak balik...adehhh...

Hangzhou Airport is expanding and under construction 

No Response to "Factory Visit"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...