Friday, March 14, 2014

Selamat pengantin baru Amilin

0
     Alhamdulillah...Selamat Pengantin Baru buat kawan baik aku, Khairul Amilin bin Ismail. Majlis pernikahan rasanya berlangsung pada hari Jumaat. Yea laa...mestilah majlis akad nikah tuh berlangsung disebelah pihak perempuan kan? Susah sikit la nak cerita detail. Tapi InsyaAllah, kenduri disebelah pihak lelaki minggu hadapan, kami sekeluarga akan usahakan untuk sampai jugak.

   


Gambar sewaktu akad nikah yang kami terima melalui whatsapps.

     Sepanjang perkenalan aku dengan Amilin nie, aku hanya kenal yang baik sahaja. Amilin nie jenis yang mudah bergaul, berpendidikan, baik, tidak lokek dan pandai mengambil hati. Itu sebahagian sahaja dari sifat2 baik yang dapat aku gambarkan secara umum. Banyak nilai-nilai murni yang aku belajar dari Amilin. Kebetulan pulak Amilin nie ada hubungan kekeluargaan dengan family wife aku, memang jadi lagi baik la kami.

     Teringat aku ketika waktu belajar di USM Transkrian dulu-dulu. Kami sama-sama pi memancing kat Batu Feringghi. Sama-sama terlibat secara aktif dengan aktiviti kat USM. Sama-sama berkongsi suka dan duka. Pendek kata, aku bangga dapat seorang kawan seperti Amilin. 

     Jodoh Amilin sedikit lewat dari rakan-rakan yang lain sebabnya sebagai anak sulung, Amilin menggalas tugas untuk menjaga ayahnya yang sakit. Aku doakan Amilin berbahagia dengan jodohnya. InsyaAllah, kami akan hadir ke majlis di Kubang Kerian Sabtu hadapan.


No Response to "Selamat pengantin baru Amilin"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...