Monday, May 25, 2015

Gambar lama

0
     Jumpa pulak gambar lama dalam whatapps group. Sayang jugak pakcik aku kat aku rupanya. Simpan lagi gambar-gambar lama waktu kecik. Nie gambar kat bawah nie aku tak ingat kat mana, tengah pegang sapa dan berapa umur aku. Tapi memang muka budak yang tengah pegang baby tuh ialah aku laa....Hehehehe...Kuasa Allah Ta'ala. Dia yang bagi rezeki dan Dia juga yang menumbuh besarkan aku. Meminjam kata-kata Allahyarham Tuan Guru Nik Aziz, "walaupun umur kita nie meningkat....yang ada dalam diri kita ini adalah kita jua. Badan sahaja berubah tapi dalam diri kita tetap orang yang sama"

Serabut sungguh aku waktu kecik
 
Nie waktu kat Proton. Develop kereta Tun Mahathir. Best la keta nie.

Nie pulak gambar whatapps dari wife aku. Dhiya nak puting. Hehehehe...

No Response to "Gambar lama"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...