Tuesday, March 15, 2011

Anak Saudara Baru

0
Hari Sabtu, 12hb Mac 2011..dapat seorang anak saudara perempuan yang baru. Anak ketiga hasil perkongsian hidup antara abang aku (Abang E) dengan kakak ipar aku (Kak Mona). Nama yang disepakati oleh kedua-dua suami isteri nie ialah Marissa Nur Aiena

Aiena tuh dah jadi macam trademark family nie. It is a combination between 2 names. Aie and Mona. Mujurlah lahir kat Shah Alam, dapatlah pi tengok within the next day tuh. Inilah wajah orangnya.
Hari Ahad, 13hb Mac 2011…dapat lagi seorang anak saudara perempuan jugak. Anak ketiga hasil perkongsian hidup antara abang aku (Abang Joi) dengan kakak ipar aku (Kak Zura). Nama yang disepakati oleh kedua-dua suami isteri nie ialah Nurul Anissa Qaisara.

Yang nie takdak trademark nama sebab kalau dapat bayi lelaki, abang aku akan namakan dan begitulah sebaliknya. Yang nie lahir kat Sungai Petani. Lawatan kena tangguh dulu sebab faktor jarak. Insya Allah, kalau ada gambar terbaru bolehlah update nanti.

Kepada Abang Joi dan Abang E, tahniah diucapkan. Raya tahun nie pasti meriah dengan kehadiran orang baru. Selamat berjaga malam.

No Response to "Anak Saudara Baru"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...