Wednesday, March 16, 2011

Tangan Kembali Normal

0
Hari nie genap dua minggu Hadi kena pakai simen kat tangan. Pagi tadi, wife aku dah bawak Hadi ke Klinik Kesihatan Port Dickson untuk bukak simen Hadi tuh. Frankly say, aku plak yang excited sebenarnya. Rindu pulak nak tengok tangan Hadi yang normal tuh. Hehehehe...

Pagi lagi aku dah susunkan camera aku kat sebelah beg tangan wife aku. Malam tadi lagi dah pesan kat dia suruh tangkap gambar during the process. Hahahaha....Menggeleng-geleng ja kepala wife aku tengok gelagat aku pagi nie.

Akhirnya, wife aku berjaya bawak balik gambar yang aku harap-harapkan. Nie gambar sebelum kena proses.
 Nie plak, during the process....tak sangka plak pihak Klinik Kesihatan pakai gergaji. Ingatkan pakai lumur dengan air jaa.. Ngeri plak tengok.


Tadaaa....!! Dah siap tanggal dah. 

Itulah kisahnya Hadi. Dah dua minggu dok usung simen tuh ke hulu ke hilir akhirnya doktor cakap tangan Hadi pun dah okay. Dua minggu tangan Hadi dalam keadaan bengkok, jadinya Hadi macam tak boleh nak straight sangat tangan at the beginning. Tangan pun tak dapat nak lipat sampai habis lagi. Doktor cakap kena banyak buat fisioterapi sendiri. Baru boleh cepat jadi normal semula.

Apa-apa hal pun, aku happy Hadi dah selamat. Sepanjang hidup aku, tak pernah lagi kena pakai simen. Wife aku pun camtu jugak. Kira Hadi dah pecah rekod la kiranya nie.Hahahah..Cayalah Hadi.

No Response to "Tangan Kembali Normal"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...